Pytania i odpowiedzi
Opisz tu wszystko, co chciałbyś przekazać swojemu klientowi - wyjaśnienie problematycznych kwestii i odpowiedź na najważniejsze pytania pozwoli ci zminimalizować ilość maili i telefonów wykonywanych do Biura Obsługi w twoim sklepie. Zapełniając tę stronę konkretnymi i przydatnymi dla klienta odpowiedziami, będziesz mógł się skoncentrować wyłącznie na sprzedaży.
Przykład:
1. Dlaczego powinienem wybrać sklep w modelu SaaS?
SaaS (z ang. Software as a Service) to oprogramowanie oferowane jako usługa – polega na korzystaniu z oprogramowania przez internet, niejako wynajęciu go od dostawcy. W tym modelu wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem, aktualizacją, serwisem są realizowane przez dostawcę. SaaS umożliwia prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji.
Jeśli przed rozpoczęciem sprzedaży online powstrzymywała cię obawa o samodzielne prowadzenie sklepu ze względu na brak specjalistycznej wiedzy, zaplecza technicznego lub konieczność zakupu serwera, to wybierając rozwiązanie w modelu SaaS nie musisz martwić się o te kwestie. By sprzedawać w internecie potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do sieci. Zapomnij o informatykach, grafikach, a tym bardziej o specjalistycznej agencji i zacznij wreszcie prowadzić swój biznes.
Wybierając sklep w modelu SaaS nie ponosisz żadnych wydatków na sprzęt, zakup licencji czy instalację, cała infrastruktura (w tym zakup serwerów i ich utrzymanie) są w przypadku SaaS przeniesione na dostawcę oprogramowania.
Sklep internetowy w modelu SaaS jest rozwiązaniem gotowym, dostępnym od ręki. Uruchamiasz go wypełniając formularz, po chwili dostajesz dane do logowania i już możesz zaczynać. Nie ma nic szybszego i prostszego.
2. Czy grafika w sklepie internetowym ma znaczenie?
Psychologia zachowań konsumentów nie pozostawia złudzeń – decyzja o zakupach w danym e-sklepie podejmowana jest w ciągu kilku sekund. Wprawne oko klienta szybko ocenia atrakcyjność danej witryny i albo kupujący zostaje, albo bezpowrotnie porzuca dany sklep. Dobrze zaprezentowana strona główna, katalog czy też poszczególne produkty potrafią więc determinować odwiedzającego do zakupów.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi
-
Adagio Gold
-
Adagio Platinum
-
Ambasador
-
Ambasador Platin
-
Angel Red
-
Barcelona
-
Baron
-
Bejrut
-
Bejrut Violet
-
Bergamo
-
Calabri
-
Charme
-
Chicago
-
Chicago Gold
-
Chile
-
Como
-
Diamant
-
Dubai
-
Dublin
-
Elysee
-
Elysee Color
-
Emma
-
Evita Gold
-
Evita Platin
-
Faro Gold
-
Faro Gold Optic
-
Faro Platin Optic
-
Faro Platinum
-
Firenze
-
Garden
-
Genua
-
Gloria
-
Greyland
-
Helsinki
-
Houston
-
Jesolo
-
Jesolo Gold
-
Linea Gold
-
LORD
-
Luxemburg
-
Luxemburg Platinum
-
Lyon
-
Marble Gold
-
MARIGOLD
-
MELODY
-
New York
-
New York Silver
-
Palermo
-
Panama
-
Panama Platin
-
Parma
-
Pekin
-
Praga
-
Rain Gold
-
Rain Platin
-
Rainbow
-
Roma
-
Rose
-
Roseberry Home
-
Royal
-
Satin Gold
-
Satin Platin
-
Siena
-
Sofia
-
Spring
-
Tara
-
Tina
-
Tokio
-
Tunis
-
Venezia
-
Verona
-
Versal
-
Volga Gold