Pytania i odpowiedzi
Opisz tu wszystko, co chciałbyś przekazać swojemu klientowi - wyjaśnienie problematycznych kwestii i odpowiedź na najważniejsze pytania pozwoli ci zminimalizować ilość maili i telefonów wykonywanych do Biura Obsługi w twoim sklepie. Zapełniając tę stronę konkretnymi i przydatnymi dla klienta odpowiedziami, będziesz mógł się skoncentrować wyłącznie na sprzedaży.
Przykład:
1. Dlaczego powinienem wybrać sklep w modelu SaaS?
SaaS (z ang. Software as a Service) to oprogramowanie oferowane jako usługa – polega na korzystaniu z oprogramowania przez internet, niejako wynajęciu go od dostawcy. W tym modelu wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem, aktualizacją, serwisem są realizowane przez dostawcę. SaaS umożliwia prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji.
Jeśli przed rozpoczęciem sprzedaży online powstrzymywała cię obawa o samodzielne prowadzenie sklepu ze względu na brak specjalistycznej wiedzy, zaplecza technicznego lub konieczność zakupu serwera, to wybierając rozwiązanie w modelu SaaS nie musisz martwić się o te kwestie. By sprzedawać w internecie potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do sieci. Zapomnij o informatykach, grafikach, a tym bardziej o specjalistycznej agencji i zacznij wreszcie prowadzić swój biznes.
Wybierając sklep w modelu SaaS nie ponosisz żadnych wydatków na sprzęt, zakup licencji czy instalację, cała infrastruktura (w tym zakup serwerów i ich utrzymanie) są w przypadku SaaS przeniesione na dostawcę oprogramowania.
Sklep internetowy w modelu SaaS jest rozwiązaniem gotowym, dostępnym od ręki. Uruchamiasz go wypełniając formularz, po chwili dostajesz dane do logowania i już możesz zaczynać. Nie ma nic szybszego i prostszego.
2. Czy grafika w sklepie internetowym ma znaczenie?
Psychologia zachowań konsumentów nie pozostawia złudzeń – decyzja o zakupach w danym e-sklepie podejmowana jest w ciągu kilku sekund. Wprawne oko klienta szybko ocenia atrakcyjność danej witryny i albo kupujący zostaje, albo bezpowrotnie porzuca dany sklep. Dobrze zaprezentowana strona główna, katalog czy też poszczególne produkty potrafią więc determinować odwiedzającego do zakupów.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi
- Adagio Gold
- Adagio Platinum
- Ambasador
- Ambasador Platin
- Angel Red
- Barcelona
- Baron
- Bejrut
- Bejrut Violet
- Bergamo
- Calabri
- Charme
- Chicago
- Chicago Gold
- Chile
- Como
- Diamant
- Dubai
- Dublin
- Elysee
- Elysee Color
- Emma
- Evita Gold
- Evita Platin
- Faro Gold
- Faro Gold Optic
- Faro Platin Optic
- Faro Platinum
- Firenze
- Garden
- Genua
- Gloria
- Greyland
- Helsinki
- Houston
- Jesolo
- Jesolo Gold
- Linea Gold
- LORD
- Luxemburg
- Luxemburg Platinum
- Lyon
- Marble Gold
- MARIGOLD
- MELODY
- New York
- New York Silver
- Palermo
- Panama
- Panama Platin
- Parma
- Pekin
- Praga
- Rain Gold
- Rain Platin
- Rainbow
- Roma
- Rose
- Roseberry Home
- Royal
- Satin Gold
- Satin Platin
- Siena
- Sofia
- Spring
- Tara
- Tina
- Tokio
- Tunis
- Venezia
- Verona
- Versal
- Volga Gold