Sklep internetowy ze szkłem zdobionym
Dekorujemy nasze produkty od 1983 r.
0 szt., 0,00Do kasy

Zwroty, wymiana, reklamacje

Łatwe zwroty

Zawsze masz prawo do zwrotu lub wymiany ale nie martw się-i tak będziemy Cię lubić !
Szklanawitryna.pl sprzedaje rzeczy ręcznie zdobione, piękne i wysokiej jakości. Mamy więc nadzieję, że będziesz zawsze zadowolony/a z zakupu.
W sytuacji, gdy wybrany przedmiot nie do końca będzie spełniał Twoje oczekiwania – możesz zwrócić składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy, lub wymienić zakupiony towar bez kłopotliwych warunków z naszej strony.
Z prawa do zwrotu poprzez odstąpienie od umowy mogą korzystać konsumenci, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta.

Termin zwrotu

Według polskiego prawa możesz odstąpić od umowy zakupu towaru w sklepie internetowym w ciągu 14 dni.

Zwracane produkty

Zwracane towary nie powinny być używane. Powinny być kompletne i zwrócone w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu firmowym producenta (jeżeli takie było) wraz z dodatkowym wyposażeniem .
Może się zdarzyć, że oryginalne opakowania ulegną zagubieniu lub zniszczeniu. W takiej sytuacji możliwy jest zwrot poprzez odstąpienie od umowy, jednak w szklanawitryna.pl będziemy zmuszeni potrącić z kwoty zwrotu ewentualny spadek wartości towaru. Każdy nietypowy przypadek prosimy omówić pod nr tel 603070803.
Gdy zamówienie składało się z kilku przedmiotów – możliwy jest także zwrot tylko niektórych z nich.

Zwrotna przesyłka

Przesyłkę prosimy wysłać na swój koszt na adres:
Tavola Decor Monika Kwiatkowska ul.Strzelecka 2a Opole 45525
Do opakowania proszę włożyć potwierdzenie zamówienia, paragon, oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy (jeżeli wcześniej nie było złożone, np. przez email). W przypadku gdy zamówienie zostało opłacone przy odbiorze proszę dołożyć także dane konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot pieniędzy.
W celu obniżenia ryzyka uszkodzeń radzimy skorzystać z przesyłki kurierskiej oraz z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone.

Zwrot pieniędzy

Zwrot pieniędzy odbywa się na konto lub kartę z której dokonano wpłaty, lub na konto przez Państwa wskazane. szklanawitryna.pl zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i po otrzymaniu pierwotnej wpłaty.
W przypadku, gdy zwracany towar zostanie odesłany przesyłką opłaconą przez szklanawitryna.pl, koszt tego transportu zostanie potrącony z kwoty zwrotu.

Reklamacje

Przed zapakowaniem paczek nasi pracownicy dokładnie sprawdzają czy wysyłane przedmioty są kompletne i w pełni funkcjonalne. Może jednak się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte, niewidoczne w momencie sprzedaży. W takim przypadku prosimy o przesłanie do nas e-maila z krótkim opisem wady na adres: sklep@szklanawitryna.pl. Skontaktujemy się telefonicznie i uzgodnimy najlepszy sposób rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje zdarzają się w szklanawitryna.pl niezwykle rzadko i zawsze dążymy do jak najszybszego załatwienia sprawy.

Szczegółowe uprawnienia Klientów dotyczące rękojmi opisuje nasz regulamin.